Συχνές Ερωτήσεις

Πως μπορώ να σας στείλω ενα SmartPhone ή ενα Laptop για επισκευή;

Η διαδικασία αποστολής σε 5 απλά βήματα!

1Καλέστε μας στο 210.9513700 για να κανονίσουμε την παραλαβή της ελαττωματικής. μονάδας από το  χώρο σας την ημέρα και την ώρα που σας βολεύει.

2Εκτυπώστε και συμπληρώστε την φόρμα επισκευής.
Κατεβάστε την φόρμα εδώ.


3Συσκευάζεται την συσκευή σας βάση των οδηγιών που θα βρείτε εδώ.
Δώστε μεγάλη προσοχή στον τρόπο συσκευασίας για την ασφάλεια της συσκευής σας.


4Παραλαβή της συσκευής σας, έλεγχος και διάγνωση προβλήματος.
Ενημέρωση του πελάτη για το τελικό κόστος επισκευής.


5Επισκευή και επιστροφή της συσκευής σε εσάς.
Η επιστροφή γίνετε την ώρα και την μέρα που εσείς επιθυμείτε .

Πώς να συσκευάσω την συσκευή μου;

Για την ασφαλή μεταφορά του προϊόντος σας στο χώρο μας, θα πρέπει να συσκευάσετε το προϊόν στην αρχική του συσκευασία.
Αν δεν έχετε την αρχική συσκευασία θα πρέπει να συσκευάσετε το προϊόν με ασφάλεια σε ένα κουτί  ή σε κατάλληλα προϊόντα συσκευασίας ώστε η μεταφορά του να γίνει με ασφάλεια.
Χρησιμοποιήστε ένα κουτί ή κιβώτιο με τουλάχιστον 5 εκ. απόσταση μεταξύ της συσκευής σας (SmartPhone, Laptop) και του κουτιού/κιβωτίου.
Γεμίστε αυτό το κενό με φύλλα φυσαλίδων ή άλλο υλικό συσκευασίας. Το υλικό συσκευασίας θα πρέπει να γεμίσει ολόκληρο το κενό αέρος για να αποτρέψει τη μετακίνηση του φορητού υπολογιστή (laptop) κατά τη μεταφορά.
Στην συσκευασία θα πρέπει να περιλαμβάνεται μόνο το προϊόν και τα απαραίτητα εξαρτήματα του (πχ Laptop μαζί με φορτιστή και μπαταριά, SmartPhone μαζί με μπαταρία). Τοποθετήστε τον φορτιστή στο πλάι του υπολογιστή καθώς αυτό θα αποτρέψει οποιαδήποτε ζημιά μπορεί να προκληθεί από την εφαρμογή πίεσης πάνω στην οθόνη LCD.
Δεν χρειάζεται να περιλαμβάνονται παρελκόμενα όπως καλώδια, ποντίκια, χειριστήρια εκτός αν θεωρείτε ότι κάτι από τα παραπάνω έχει πρόβλημα και χρειάζεται έλεγχο γιατί εμποδίζει την σωστή λειτουργία του προϊόντος σας.
Είναι απαραίτητο ο πελάτης να φροντίσει για την σωστή συσκευασία του προϊόντος ώστε να πραγματοποιηθεί η μέγιστη προστασία κατά την αποστολή!

Γιατί είναι τόσο χαμηλό το κόστος επισκευής SmartPhone;

Η πολύχρονη εμπειρία μας στις επισκευές Laptop και υπολογιστών μας έχει φέρει σε επαφή με τους μεγαλύτερους κατασκευαστές ανταλλακτικών στον κόσμο.

Οι συνεχής επαφή με τους κατασκευαστές και η μεγάλη σε ποσότητα τροφοδότηση μας με ανταλλακτικά SmartPhone και Laptop μας βοηθάνε να κρατάμε τις τιμές μας στο χαμηλότερο επίπεδο της αγοράς.

Τα ανταλλακτικά μας τα προμηθευόμαστε κατευθείαν από τους κατασκευαστές χωρίς την παρέμβαση από τρίτους η κάποιου άλλου προμηθευτή και αυτός είναι ο σημαντικότερος λόγος που σας παρέχουμε την χαμηλότερη τιμή.

Δωρεάν διάγνωση έχετε για όλες τις επισκευές;

Ναι!! Η TSPC σας παρέχει εντελώς δωρεάν την διάγνωση προβλήματος σε οποιαδήποτε πρόβλημα και αν έχετε, σε οποιαδήποτε συσκευή και να έχετε και σε όσο χρόνο χρειάζεται για να εντοπίσουμε την βλάβη.

Εσείς το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να παραδώσετε την συσκευή σας στο Service μας Σκιπη 24 στην Καλλιθέα και εμείς θα αναλάβουμε να εντοπίσουμε την βλάβη και να σας ενημερώσουμε για το κόστος και την διάρκεια επισκευής. Σε περίπτωση που δεν επιθυμείτε να προχωρήσουμε σε επισκευή, παραλαμβάνετε την συσκευή σας από το Service μας χωρίς καμία χρέωση.

Τι είναι η γραπτή εγγύηση επισκευής;

Η πολύχρονη εμπειρία μας, το σύγχρονο και άρτια εξοπλισμένο εργαστήριο μας, καθώς και η αρίστη ποιότητα των ανταλλακτικών που χρησιμοποιούμε σε κάθε επισκευή, μας δίνει την δυνατότητα να είμαστε η πρώτη και μοναδική εταιρεία στην Ελλάδα που σας παρέχει γραπτή εγγύηση επιστροφής χρήματων σε κάθε επισκευή που κάνετε.
Τα χρήματα σας επιστρέφονται στο ακαίρεο χωρίς καμία δέσμευση η πίστωση του ποσού.
Η εγγύηση καλύπτει την αντιμετώπιση και την επισκευή μόνο του ίδιου αρχικού προβλήματος της συσκευής, όπως και την αλλαγή, τοποθέτηση και επισκευή των ανταλλακτικών και εξαρτημάτων που χρησιμοποιήθηκαν κατά την επισκευή του πρώτου, ήτοι εάν διαγνωστεί το ίδιο πρόβλημα στήν συσκευή ή εάν οποιοδήποτε εξάρτημα, υλικό, hardware, ανταλλακτικό εγκατάστασης ή πώλησης εμφανίσει λειτουργικά προβλήματα, η TSPC δεσμεύεται να το διαγνώσει, επισκευάσει και αντικαταστήσει χωρίς επιπλέον επιβάρυνση του πελάτη.
Σε περίπτωση εμφάνισης άλλων λειτουργικών προβλημάτων, εταίρων του αρχικού προβλήματος, για το οποίο έχει ενημερωθεί η TSPC, θα ισχύουν οι αντίστοιχες χρεώσεις μας.
Μόνο στην περίπτωση μη δυνατότητας επισκευής του λειτουργικού προβλήματος, για την οποία ο πελάτης έχει ήδη καταβάλλει το αντίστοιχο ποσό, τότε θα επιστρέφεται ακέραιο στον πελάτη το ποσό που κατέβαλε για την παροχή υπηρεσιών και όχι αυτού που αφορά το κόστος των ανταλλακτικών που χρησιμοποιήθηκαν κατά την κρίση της εταιρίας στο εργαστήριό της.

Πως μπορώ να αποσύρω μια συσκευή Laptop, SmartPhone ή Κονσόλα;

1Μέσω της διαδικασίας κοστολόγησης που θα βρείτε εδώ, βρίσκετε ακριβώς και άμεσα το ποσό το οποίο αγοράζουμε την συσκευή σας.

2Εφόσον θέλετε να προχωρήστε στην πώλησή του,
μας στέλνεται τις πληροφορίες για της συσκευή σας.


3Επικοινωνούμε μαζί σας για την επιβεβαίωση της καταχώρησης.
Μπορούμε να επικοινωνήσουμε μαζί σας με email να σας καλέσουμε στο τηλέφωνο.

4Το συσκευάζεται και η courier το παραλαμβάνει για μας ή μπορείτε να το φέρετε στο κατάστημα μας.                              Πληροφορίες για το πώς θα έρθετε σε εμάς θα βρείτε εδώ.

5Παραλαμβάνουμε την συσκευή σας και γίνεται αμέσως ο απαραίτητος τεχνικός έλεγχος σ’ αυτό.                                              Ο έλεγχος μπορεί να διαρκέσει έως και 4 ώρες ανάλογα τον τύπο της συσκευής σας.

6Αν συμφωνεί ο τεχνικός έλεγχος με τις πληροφορίες που μας δώσατε στην αρχική σας καταχώρηση επικοινωνούμε μαζί σας για να προβούμε
στην αγορά της συσκευής σας.

7Αν δεν συμφωνεί ο τεχνικός έλεγχος επικοινωνούμε μαζί σας, σας ενημερώνουμε για τα αποτελέσματα του τεχνικού ελέγχου και σας ενημερώνουμε για την νέα τιμή αγοράς για να προβούμε στην αγορά του .

8Καταθέτουμε τα χρήματα σας άμεσα στον λογαριασμό τράπεζας που θα μας έχετε δώσει ή τα λαμβάνετε άμεσα από το κατάστημα μας.